Direktlänk till inlägg 23 oktober 2017

Vardagligheter

Av pearl1 - 23 oktober 2017 16:39

   NUU....!! Har jag insigt om vad som styrt o ställt på jobbet innan jag beslutade att gå i tidig pension....!!


En gammal "ragata" som snackat en djävla massa SKIT...

En, som ikke tål konkurrens....

"Det finnes ikke ngn. " bättre än JAG.............HMMMMM!!..

SKIT  SÄGER jag, SKIT................!!

Skulle såå jättegärna vilja fortsätta att arbeta med grönsaker o deras färger till att bliva goda , attraherande sallader........

JA, DEN ÖNSKAN ( DRÖMMEN) GICK JU I KRAS .............

  

 
 
ingrid

ingrid

3 november 2017 20:54

Hej,Pearl.Hoppas allt är bra med dig i Skåne.Tiden springer iväg så otroligt fort.Jag är inte så mycket inne på min blogg.
Jag har numera Instagram,ganska trevligt att lägga upp foton.
Mitt instagram är km1949 roligt om du ville titta in om du känner för
det.Önskar dig en fridfull helg.
Mvh:Ingrid

http://amandaaflisa.bloggplatsen.se

pearl1

11 november 2017 13:20

Hej..
Tack för kommentar. Hoppas att ni själva mår bra o vovven oxo...
Hinner själv inte blogga mkt.! Far som "skållade" råttor mellan hem o stuga....Hunnit göra en del däruppe. Nytt tak på uterummet.Färdigmöblerat.Räfsat MYCKET löv!!.
Frystoa på plats + latrintanken.Ett par nya fågelmatare.Virke till ny bro så småningom.
Träd blev fällda så vi har hållit på med ved..
Osv.osv
Ha en fortsatt bra o trevlig helg... Höres.......

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av pearl1 - 20 augusti 2020 08:31

Hmmm,,,,Jag "smälter".....! Gillar ikke att bada... Hoppas på regn.. Åskan gick som vanligt  mot L-A  ock Eslöv...,vi fick dock 7 mm....Hurra.. En skada i min högerarm har gjort att det är smutsigt öveallt...!! Ska idag , oavsett försöka gö...

Av pearl1 - 23 mars 2020 15:14

Dagens... Hello... Kommer inte ihåg vart jag skrivet , såå, lite uppdatering.. Hem o stuga upp o ner.... Katten Misan tog en mus inomhus men lekte med den  och det innebar blod lite överallt = Klorintvätt.. VI, är friska, tror vi....!! Ja...

Av pearl1 - 2 mars 2020 10:35

Hello... Efter ett låångt uppehåll, ska försöka återuppta.......   börjar på nytt utan återblickar.... Vi har haft en blåsig, och våt vinter och mera lär komma.....!! Dock är vi ju inne i vårmånad och äntligen börjar ljuset komma tillbaka.........

Av pearl1 - 16 maj 2018 13:25

 Hello...... Vart ett tag sedan......!.. VI, lever i alla fall , bägge två....................... Dock vistast på begravning inom släkten......Snyft.........  Följt av tårar.... En fantastik människa som brydde sig om andra har lämnat jordeli...

Av pearl1 - 24 februari 2018 11:35

HELLO.........Längesen...........!!.   Mycket har hänt "under solen" sen sist......... Det mesta tyvärr "skit".......Som kostat.......... Trillat o fördärvat mina "ögon" ( glasen, alltsåå)...= NYA.... Halva ansiktet fick en rejäl smäll på h...

Presentation


Skånetös med fötterna "på jorden"

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards