Alla inlägg under maj 2018

Av pearl1 - 16 maj 2018 13:25

 Hello......

Vart ett tag sedan......!..

VI, lever i alla fall , bägge två.......................

Dock vistast på begravning inom släkten......Snyft.........  Följt av tårar....

En fantastik människa som brydde sig om andra har lämnat jordelivet...

Jag grät i floder............

( När min mor dog vart jag inte ens på begravningen o har inte besökt hennes mull, aska..)

JAG, är trötter.......

Ryggen "tvistade" jag sistens uppe vid stugan....

Tänderna har fått sitt efter fall.....

Får då o då " tick Tack"............

Du hamnar i "backen"  oavsett ohar inget minne av händelsen..

Synapseran i hjärnan funkar ikke som de ska........

Trädgårdsarbete  här hemma ... PUST.. i denna värmen..


Stugan , klar......

Blommor ska köpas in , tagetes o silverek...

Torkade ormhasselgrenar får pryda resten....

FAN,,,,Jag pallar inte denna värme....

!!

Mat: Vi måste ju äta..

Dagens: Prinskorv m, bönstuvning (gröna o gula) + morot...


Ha en fortsatt trevlig, varm dag....

Presentation


Skånetös med fötterna "på jorden"

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards